Psst! Da Vi! Priđite bliže!

Imamo 100,00 proverenih YouTube pregleda za upola cene. Samo treba da potpišete neku smešnu papirologiju i Vaš YouTube kanal će postati viralan.
Može?
To su samo neki od pristupa koji imaju simnjivi marketing “gurui”. Nipošto nemojte prihvatiti njihove ponude, jer ništa dobro ne donose. Čak rizikujete da vaš YouTube kanal bude blokiran!
Postoji mnogo bolji, prirodniji način da poboljšate vaše YouTube preglede i rangirate sadržaj na prvim stranicama pretrage.
Hajde da zajedno saznamo kako i zašto.
YouTube pregledi – Zemlja meda i mleka koju svi žele
YouTube pregledi: Statistika koja direktno govori koliko je vaš YouTube kanal uspešan ili ne. Što veći pregledi, to više komentara i pretplatnika, kao i te slatke monitizacije i oglasa.
**Google AdSense se osmehuje**
Veliki broj YouTube pregleda takođe donosi sa sobom dosta odličnih benefita. Stopa gledanosti (watch time) koja meri koliko dugo gledaoci ostaju na vašem videu je jedna od njih. Ali YouTube preglede kao i svaku “buzz” metriku, okružuju razne kontraverze.
Mitovi poput:
- Određena količina pregleda se direktno pretvara u određeni iznos novca
- Veliki broj pregleda direktno utiče koliko ćete zaraditi
- Jedini način da biste postigli veliki broj pregleda je da ih kupite od neproverenih, sumnjivih izvora (ni po živu glavu nemojte ovo raditi)
Nijedan od njih nije tačan!
Tačno je: Veliki broj YouTube pregleda postiže bolje rangiranje na pretazi. Bolje rangiranje donosi više gledalaca da interaguje sa vašim sadržajem. Postoji veliki broj malih podešavanja ili ti “tweakova” koje sami možete odraditi i poboljašati broj vaših pregleda.
Za neke od njih većina YouTubera nisi ni čuli, a kamoli primenili. Ako upotrebe samo nekolicinu iznenaditi ćete se koliko novih preglede će osvanuti.
3 male promene koje će povećati vaše YouTube preglede
Ovo su tri male promene kako da prirodno povećate vaše YouTube preglede i da idete “uz dlaku” YouTube algoritmu:
- Upotreba relevantnih ključnih reči i tagova – Ključne reči u naslovu i opisu videa znatno utiču na samo prikazivanje i rangiranje u pretrazi. Što kvalitetniji tagovi to bolje rangiranje.
- Promocija videa kroz društvene mreže – YouTube ne treba da vam bude jedina društvena platforma. Iskoristite ostale kao što su LinledIn, Facebook ili Instagram za preusmeravanje ciljne publike na vaš video. To će znatno uticati da postanete algoritmov miljenik.
- Korišćenje kvalitetno osmišljenih minijatura – Minijature iliti Shorts su vaš kec u rukavu da privučete i zalepite gledaoce za vaš video. Zato treba pametno iskoristi ovu alatkicu za preusmeravanje ka dužem i detaljnijem sadržaju.
Postoji jedna malo začkoljica koju vam nismo rekli.
Promene jesu male, ali su na duže staze. Iz višegodišnjeg iskustva shvatili smo da kreiranje Shorts-eva i promovisanje videa iziskuje stalno unapređivanje. Primetili smo da A/B testiranje i detaljno posmatranje YouTube analitike oslikava najbolju kombinaciju naslova, opisa i Shorts-a. Naravno i samim tim povećanje YouTube pregleda.
7 užasnih grešaka pri povećanju YouTube pregleda
Ali koje stvari nikako ne treba raditi kad je povećanje YouTube pregleda u pitanju?
Pazite se 7 grehova YouTube pregleda! Počinite bilo koji od njih i vaš sadržaj ide brzinom svetlosti u YouTube pakao.
Oni su:
- Kupovina pregleda od neproverenih izvora
- Korišćenje clickbait naslova
- Preopterećivanje videozapisa oglasima
- Korišćenje previše tagova
- Kreiranje dosta kratkih videa da biste stvorili više sadržaja
- Izbegavanje interakcije sa publikom
- Kršenje autorskih prava
Kupovina pregleda od neproverenih izvora
Kupovina pregleda od neproverenih, sumnjičavih izvora automatskih krši pravila YouTube-a!
Ne samo da stavljate metu na leđa vašeg kanala, već direktno sabotirate prirodan rast pregleda. YouTube algoritam ima pametnu detekciju nepravilnih aktivnosti, tako da bilo koji lažan pregled se otkrije, automatski sledi čuveni “strike” kanala.
Pregledi od strane neproverenih izvora nemaju stvarnu vrednost. Čak iako na prvi pogled dižu preglede u nebese, zapravo ne doprinose vašem rastu na YouTube-u. Ali zato možete spavati mirno, znajući da tim iz YouTube Marketing-a preglede od strane proverenih izvora testira kroz rigorozan sistem verifikacije i usaglašenosti sa uslovima korišćenja.
Korišćenje clickbait naslova
Klickbait naslovi bez kvalitetnog i vrednog sadržaja su najveća pošast YouTube-a. Osecaj prevarenosti je šta clickbait naslovi bude u gledaocu, što dovodi do lošeg asociranja vašeg kanala.
Ako ste mislili da ćete povećati YouTube preglede uz clickbait naslove, grdno ste se prevarili!

Dobićete samo loš uticaj kroz YouTube algoritam, nikakav kvalitet pregleda, i negativan imidž brenda. Ultimativno sami sebi pucate u nogu i štetite reputaciji. Clickbait naslov će na prvu prevariti algoritam, ali kada sistem primeti da veliki broj gledalaca brzo odlazi, shvatiće da vaš video nema nikakvu vrednost i time odmah ga baciti u zaborav.
Preopterećivanje video zapisa oglasima
Preopterećivanje videa oglasima je praksa koja se javlja kada video ima previše oglasa, što gledaocima izgleda odbojno.
Oglasi si bitna karika u ostvarivanju prihoda na YouTube-u, ali nemojte biti pohlepni i bombardovati vaše gledaoce njima. Kada vide previše oglasa na videu, većina gledalaca će se osetiti isfrustrirano i izgubiti volju da ga u potpunosti odgledaju. Takođe, opterećivanje videa oglasima, pali crvene lampice YouTube algoritmu, čemu sleduje lošije rangiranje.
YouTube želi da što više zadrži gledaoce na platformi i pruži što bolje iskustvo. Ako to vaš video ne postiže onda ubrzo bude označen kao loš sadržaj.
Korištenje previše tagova
Tagovi su zgodne male stvarčice za opisivanje vašeg sadržaja. Ali “keyword stuffing” iliti ubacivanje brdo nebitnih tagova, direktno sabotira vaš video.
Upotrebom previše tagova u videu zbunjujete algoritam, smanjujući njegovu sposobnost da razume o čemu je zapravo vaš video. Ne samo što izgleda da spamujete vaše gledaoce, već ne postižete nikakav pomak u poboljšanju vaših YouTube pregleda.
Najbolja praksa korišćenja tagova je upotreba jedan do dva duga (long-tail) i nekoliko relevantnih, specifičnih tagova.
Kreiranje dosta kratkih videa za nagomilavanje sadržaja
YouTube Shorts je sexy stvar koju mi, u YouTube Marketingu volimo da koristimo. Ali umereno.
Ovo je tajna: Većina gledalaca kada pogleda vaš Shorts otići će na kanala i razgledati da li imate još neki sadržaj koji bi im bio od značaja. Ukoliko se vaš kanal bazira samo na kratkim videima bez dugačkog sadržaja, gledaoci ubrzo ga napuštaju i broj pregleda i novih pretplatnika drastično otpada.
Zato treba izbalansirati minijature tj. Shorts sa videima dužeg formata i bolje vrednosti.
Izbegavanje interakcije sa publikom
Kako vreme bude odmicalo i vaši videi budu dobijali veći broj pregleda i lajkova, sve veći broj komentara će se pojavljivati.
Ne propuštajte taj rudnik zlata!
Većina domaćih YouTube kanala imam nikakvu interakciju sa publikom u odeljku za komentare. Samim tim, propušta da postigne prirodan rast kanala. Postavljanje pitanja, lajkovanje komentara, odgovaranje na nečija druga pitanja postiže se sve veća YouTube rentencija i samim tim povećavaju se video pregledi.
Kršenje autorskih prava
Korišćenje tuđeg sadržaja ili pozadinske muzike bez autorske dozvole, zarad povećanja vaših pregleda je praksa koju nikako NE SMETE raditi!
Da biste izbegli crveni karton od YouTube-a i block kanala, uvek koristite sadržaj za koji imate dozvolu i naravno pomenite autora u opisu videa. Kako biste najbolje prošli sa ovako “pipavom” tematikom uvek koristite neke od YouTube-ovih alata za pretraživanje autorskih prava.
Content ID, YouTube Audio Library, YouTube Studio, i Copyright Match Tool su neki od alata za izbegavanje kršenja autorskih prava.
Povećanje YouTube pregleda – Da li je ipak moguće?
Povećanje YouTube pregleda prirodno kroz upotrebu relevantnih tagova, promociju videa na ostalim društvenim kanalima,kupovinu pregleda od strane proverenih, kvalitetnih izvora, i osmišljavanju Shorts videa ne samo da je moguće, već i lako izvodljivo, uz pravu profesionalnu pomoć.
Nemojte se sami upuštati u neizvesne YouTube vode! Dozvolite da vam pomognemo i na kvalitetan, dugoročan i održiv način povećamo vaše video pregleda i zajedno postignemo bolje rangiranje vašeg YouTube kanala.
