Youtube Marketing

Prednosti većeg broja lajkova na YouTube-u

Youtube

YouTube je platforma koja omogućava ljudima da dele svoje video zapise. To je u suštini postao posao za sticanje popularnosti na YouTube-u. Iz tog razloga, ljudi dosta rade na svojim video zapisima kako bi se rangirali na vrhu pretraživača. Ljudi žele da dele svoje video snimke kako bi imali više komentara i lajkova na njih. U mnogim slučajevima, postalo je neophodno kupiti lajkove na YouTube-u jer YouTube, kao i većina drugih popularnih sajtova za striming kao što je Tvič, ima algoritme. Svrha ovih algoritama je da vide da ako je sadržaj kreatora dobar da oni mogu biti prebačeni na višu poziciju u pretrazi. Ovaj proces se obavlja posmatranjem načina na koji gledaoci stupaju u interakciju sa sadržajem. Što je sadržaj bolji, to će više ljudi lajkovati video i deliti ga. Tako će algoritam znati da ljudi žele više da vide određeni video, tako da će biti rangiran bolje. Postoji mnogo razloga koji nagoveštavaju da su lajkovi na YouTube-u neophodni. Slede prednosti koje dolaze sa većom količinom lajkova na YouTube-u.

Privlači gledaoce

Gledaoci imaju percepciju da video s najviše lajkova ima najbolji sadržaj. Svi žele da vide sadržaj visokog kvaliteta, a dobri lajkovi vam obezbeđuju tu reputaciju. Ako ima mnogo lajkova na jednom od vaših video snimaka, videćete da bi mnogi ljudi sledili tuđi primer, jer što je više naklonosti na videu, to će biti više saobraćaja na vašem sadržaju. Ako ste brend, to će osigurati da imate optimalan promet kupaca. Kupci obično kupuju one proizvode koji izgledaju pouzdani. Veliki broj lajkova na videima daju gledaocima osećaj sigurnosti i imaju percepciju da je nešto bolje i vrednije.

Potvrđuje vaše društveno prisustvo

U svetu društvenih medija postoji jednostavan koncept. Ako imate više gledalaca i lajkova, to ćete imati više društvene moći. Što više lajkova imate, to će više gledalaca misliti da je ovaj kanal u nešto dobro upućen. Iz tog razloga, morate da izaberete svoju nišu i da se bavite raznim temama. To će vam pomoći da osigurate da imate određenu relevantnost nad temom. Ljudi vole ovakve stvari jer vide da je sadržaj koji pravite u niši bolji od ostalih. Više lajkova vam pomaže da isključite druge konkurente u vašoj niši i dovodi vas u prvi plan.

Rangiranje na pretraživaču

Primetili biste da ljudi koji prave kreativan sadržaj koji se bavi publikom imaju mnogo lajkova i pratilaca. Lajkovi na video snimcima pomažu vam da očistite put i odvede vas u kategoriju pretrage. To znači da ako neko pretražuje neku temu i ta tema je u korelaciji sa vašom nišom, vaš video će se pojaviti u delu za pretragu. Ovaj proces traje malo vremena. Morali biste da napravite odličan sadržaj da biste privukli gledaoce na svoj kanal. Pravljenje kvalitetnog sadržaja znači više lajkova. Većinu vremena gledaoci prestaju da gledaju video ako je duži od 20 minuta, pa snimajte oko 5-10 minuta. Ljudi koji gledaju sadržaj na mreži imaju manji raspon pažnje, zbog čega je vaša dužina ključna kada je u pitanju dobijanje tih lajkova. Drugi način da obezbedite da dobijete lajkove i preglede je da optimizujete naslov i opis vašeg YouTube videa. Način da to uradite je da potražite temu o kojoj ste snimili video. Pretraga će vam prikazati sve relevantne video sadržaje na tu temu.Takođe pokušajte da vidite koje reči koriste u opisu, naslovu, razgovoru. Napravite listu ovih reči i fraza za svaki vaš video i eksperimentišite sa njima. Koristite pojedine reči u opisu i naslovu videa. Ovo će vam na kraju pomoći da dobijete bolje rangiranje u pretrazi. Što više ljudi vidi vaš sadržaj i što je vaš sadržaj zanimljiviji, to ćete dobiti više lajkova. To će vam na kraju obezbediti trajniju poziciju na YouTube tržištu.

Podsticanje publike

YouTube voli da igra ključnu ulogu u privlačenju veće pažnje drugih gledalaca. Način da to postignete je da zamolite u vašem videu da se video lajkuje, podeli, komentariše i tome slično. Ili ubaciti malu animaciju koja poziva na lajkovanje. Većinu vremena, ako se ljudima sviđa vaš sadržaj, obično ga lajkuju i dele. Što će vaša publika više deliti sadržaj, to će vaš video imati više šanse da dobije lajkove. Takođe možete napraviti interaktivne sličice (thumbnail) za svoje video zapise. Mnogi ljudi izaberu deo svog videa gde se smeju i to stave kao svoju sličicu. Gledaoci traže video snimke koji imaju sličice nekoga ko se smeje. To je zato što postaje pouzdaniji i privlačniji. Ako je više ljudi pogledalo vaš video, više lajkova ćete dobiti. Sve u svemu, ove stvari igraju ključnu ulogu u stavljanju vašeg videa u kategoriju pretraživača. Ako se vaš video jednom nađe na vrhu pretraživača, dugo ćete dobijati mnogo od svog video sadržaja.

Vaša marketinška kampanja

YouTube je postao centar koji podržava mnoge marketare na mreži koji žele da promovišu svoj sadržaj ili proizvode. Ako neko ima više lajkova i pretplatnika na svom IouTube kanalu, učiniće svoju marketinšku kampanju uspešnom. To je zato što su lajkovi način da se osigura da je vaša privlačnost odlična na tržištu. Dobra marketinška kampanja znači da ćete imati dobar i stalan prihod od svog YouTube kanala. Optimalan način da neko stekne lajkove je ulaganje u YouTube oglašavanje. YouTube pruža prilagodljive oglase koji su način da osigurate da se sadržaj vašeg kanala prikazuje mnogim ljudima. Većinu vremena ljudi dolaze na kanal tražeći video čiju reklamu smatraju privlačnom. Čak i kada su u pitanju proizvodi brenda, što više reklamiranja visokog kvaliteta radite, to ćete privući više kupaca (a i lajkova).

Tagovi:

youtube,youtube lajkovi

Podelite :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *